Main Tekan-tekan

Saturday, June 18, 2011

Tunjuk Ajar

Apa khabar dunia dan seluruh isinya!!


Memandangkan aku ni budak baru lagi dalam dunia blogging ni, aku tak tahu sangat apa yang korang suka dan apa yang korang tak suka baca. Tapi walaupun macam tu, aku tetap jugak berusaha sedaya mungkin untuk menjadi seorang blogger yang berjaya!!(yeahh! bersemangat giler ni) yelah kan kata orang kalau kita tak berusaha takkan berjaya right?? haha.. So, walaupun korang rasa agak pening dengan apa yang aku bebel kan ni.. Ketahui lah bahawa aku ni seorang hamba yang baru berhijrah dalam dunia blogger ni.huhu.. Bagi sesiapa yang 'OTAI'  tu.. tolong tunjuk ajar ye.. Kalau boleh aku nak jadi anak murid korang  hehe boleh ke?? 




Disepanjang perjalananku menjelajah dunia blogging ni.. macam2 blog yang best2 aku jumpa,, kekadang hati ni tertanya2 gak macam mana lah aku nak jadi best macam dia.. dia.. dan dia!! Aku selalu jugak jejalan kat blog orang ni.. Tengok cara diorang tulis entri macam mana.. Gaya diorang menyampaikan setiap meseg yang terdapat dalam entri tu macam mana.. Nah! Walaupun macam tu.. tengok lah aku.. macam mana nak dibandingkan dengan diorang tu.. Tapi takpe mungkin setelah bertahun2 aku bertapa mempelajari dunia blogging ni. Mungkin jugak aku akan jadi expert macam diorang??  Lalala.. siapa yang akan dapat jangkakan.. Jadi sebelom aku daa!! dulu, aku nak mintak maaf ler kalau aku ni membebel tak tentu pasal plulak kan.. Al-maklum lah aku ni budak baru lagi kan(dah kenapa asyik ayat ni je aku repeat?? haha) so apa yang salah tu mintak lah tunjuk ajar ye.. 

0 comments:

Post a Comment

Si Comel Berkata :