Main Tekan-tekan

Monday, June 13, 2011

Dalam Kenangan



 Setelah sekian lama kita bersama.. 
Setelah sekian lama kita lalui detik-detik suka dan duka..
Saat aku gembira kau bersamaku..
Saat aku kesepian kau jua bersama...

Kau ada menemani hari-hari sepiku..
Dengan kata-kata indahmu..
Membuai  naluri dan perasaanku..
Membuat aku terbuai di alam fantasimu..


Kau jua lah mengajar aku erti dunia..
Mengajar aku erti perkenalan.. 
Dan kau jua telah memberikan aku peluang untuk bersuara
Dan segala apa yang terpendam telah ku luahkan


Tapi kenapa kau pergi meninggalkanku sendirian
Ketika aku selesa dengan apa yang telah kau berikan
Kini kau tiada lagi disini bukan untuk sementara..
Tetapi untuk selamanya... selamanya !!!


Setiap saat aku terbayang wajahmu..
Setiap detik hatiku merinduikan mu...
Bagaimana harus ku  lalui hari-hari ku tanpamu..
Aku sangat memerlukanmu disampingku..


Tetapi apa lagi yang harus ku katakan..
Sudah lumrah kehidupan..
Setiap apa yang ada didunia ini tidak semestinya berkekalan
Aku pasrah dengan permegianmu....



























SAYANG AKU RINDU KAMU !!!!











Dah 4 tahun aku pakai kau.. tapi akhir nya.. adehh!! terpaksa juga aku buang ko! huhu  

0 comments:

Post a Comment

Si Comel Berkata :