Main Tekan-tekan

Friday, August 5, 2011

YeahhHH Dah Habis Pon !!!!

YaHHH !! Akhirnyer!! Habis pon exam aku.. Pehh hari tu jawab paper Bio memang nak pecah kepale otak ni!! Huhu.. Tak tau lahh macam mana aku boleh hadap paper tu .. Tapi apa-apa pon.. bende da jadi kan.. nak buat macam mane.. hehe Aku harap sangat-sangat paling tidak pon lulus lah dalam subject tu.. grrr..
 Then fizik lakk.. azab kedua aku!! Kenape lah ckg Azif ni kuar kan soalan yang susah macam tu!! kan ujian jek kok.. Adehh sabor je laHH~  Huhu Macam mane lah agak nye aku terer dalam kedua-dua subjek ni ekk?? Apa pon tak bolehh~ aishhHH!! Kalau nak ikot kan hati nak jek aku koyak kan paper tu ..time tu jugakk!! no kompromi!! memang menyeksa jiwa raga betol lahhhHH!!  Tapi yang buat aku sedihhHH giler ni time nak jawab chemist lahh.. HuuHu padahal soalan tu senang tapi macam mana aku bolehh blur laktime nak jawab tu?? Same as addmathh lahh!! grr!! Takpe-takpe aku akan tetap berusaha!! YeahhHH !!Chayokk suzy!! Chayokk2!!!! ngee~ ^___^

0 comments:

Post a Comment

Si Comel Berkata :